neděle 16. srpna 2015

Zmrzlina ze zmraženého banánu




Banánová zmrzlina má trochu hořkosladkou chuť


Já skladovala banán v mrazáku v přes noc,
ale můžete ho  tam dát i na dvě hodiny
Pokud moc nemáte rádi husté zmrzliny, přidejte trochu mlíka
Je léto a i když právě venku prší, tak se v srpnu určitě najde nějaký ten den, ve kterém se začnete potit i při flákání. Zmrzlina by přišla vhod. Tak jsem se rozhodla okopírovat z jedné české stránky návod na zmrzlinu ze zmraženého banánu. Je to opravdu primitivní. Stačí banán oloupat a nakrájet na kolečka. Potom ho musíte dát přes noc do mrazáku a až ho budete vytahovat, dejte ho do mixéru a za chvíli to je. Upozorňuju, že by to rozhodně chtělo, abyste měli výkonnější mixér, protože i ten náš nadprůměrný si dal zabrat, aby to utáhl. Občas jsem o něj měla vážně strach. Zmrzlina chutná jako....banán. Zmražený banán. Nic jiného v tom nehledejte. Pokud máte doma něco jako v návodu, zkuste to přidat, ale i ten banán je osvěžující.
Bacha na mixér, tady půjde o život
Banán se musel doslova "natrhat" abych ho mohla dát do mixéru

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!