středa 19. srpna 2015

Cvočky všechno vylepší, zvlášť můj batoh

Když už jste si tento odkaz rozklikli, chci abyste si to namířili do Kiku a tam šli přímo ke tvořící sekci a prohrabali celou tu velkou hromadu a třeba najdete, co jste tak dlouho sháněli. Já se přiznám, že spousta mých nákupů končí právě v Kiku, protože nebydlím v tak velkém městě a tohle je asi nejlepší obchod tady. Navíc, já tam totiž našla cvočky za 15 Kč!!! Ano, ano, teď budete mít v hlavě námitky jako: je to plast, ničí to životní prostředí a za chvíli to zrezne a další připomínky. Jenže když jsem byla naposledy v galanterii a ptala se po cvočcích, tak jich trocha stála stovku. Víte co všechno za takovou stovku koupíte? Navíc DIY spočívá v tom, udělej si sám a výhodněji ne? Tak jsem prostě výhodně nakupovala :D

Ps: Jestli se vám zdá, že jsou nakřivo, tak nejsou. Batoh je jednou stranou k foťáku blíž.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!