středa 29. července 2015

Růžičky z kartonu od vajíček


Je skvělé když najednou zjistíte, že tolik věcí, které byste běžně vyhodili ani vyhazovat nemusíte. Už si připadám trochu jako rapl, když celé rodině říkám, aby nevyhazovali rulky od toaleťáku, základ izolepy, nebo třeba v tomto případě kartony od vajíček. Díky jednomu návodu totiž v poslední době nedělám nic jiného, než že přemýšlím kde sehnat kartony od vajíček.

Na tento návod budete potřebovat
1. Dost spolehlivé nůžky
2. Kartony od vajec
3. Lepidlo (já použila herkules)
4. Něco na efekt vůně
5. NÁVOD






Tentokrát jsem se pokusila vše pečlivě zdokumentovat a tak jsem natočila i video test. V něm testuju návod a tak můžete vidět všechny kroky na videu. Jak vidíte, musíte nakonec vymyslet, co s růžičkou provedete. Já ji připevnila k mřížce, kam se obyčejně dávají suché květiny. Nedávno jsem ji spolu s dalšími pěti mřížkami našla na chatě, tak uvidím, jak se tam bude vyjímat. V dalších týdnech, nebo měsících, záleží na tom, kolik bude kartonů, k těm dvěma růžičkám přibudou další, takže zaplním celou mřížku. Snad mi to na stole nebude trčet dlouho. Asi budu jinak muset zvýšit spotřebu vajíček. Ještě bych podotkla k návodu, že jsem viděla i další návody na růžičky z kartonu od vajec, jenže jsem chtěla zkusit tu jednodušší variantu.. Pokud oko přitisknete na růži úplně, uvidíte, že není ani zdaleka tak dokonalá, jak se zdá z dálky. Ale jako dekorace je to vymyšlené perfektně. Málo kdy jsem takhle s návodem spokojená. Tenhle opravdu stál za tu snahu..




Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!