neděle 6. září 2015

Perfect Sisters


Žánr: Drama/Krimi
Doba trvání: 101 minut
Natočeno v Kanadě v roce 2014
Anotace:
Dvě sestry jsou unaveny matčiným alkoholismem a zálety, tak vymyslí plán, jak ji zabít. 

Jinde to možná není tak vidět,
ale ta vpravo kdysi hrála Lucku z Narnie.
Málokdy se dívám na filmy podle skutečné události. K tomuhle jsem se dostala přes trailery na youtube a hned jsem si všimla toho, že to nebude úplně normální klidný film. Popravdě jsem si toho všimla ve chvíli, kdy řekli „We will kill our mum.“

Jen ten obal je jak z horroru.
Celý film je kompletně zvrácený a ze začátku se mi na něj vůbec nechtělo dívat. Nejsem si úplně jistá, jestli plážová scéna je ten nejlepší pohled, který mohli filmaři vymyslet. Zastřený začátek, který se tam nehodí  a vypadá to celkově divně film neuvede v nejlepším světle a to promítání nejlepších chvil taky nic moc. Další divné scény pramenily z představ, které se snažil někdo usilovně přidat do filmu. No, představy matek měly pěkné, ale i jinými způsoby se dá ukázat případné šílenství. Představy byly tak do nějakého toho filmu pro pamětníky.

Samotný námět moji pozornost upoutal. Skutečná událost, která je převedena jakž takž dobře do filmu je poslední dobou dost opomíjena a to mi začíná vadit. Všechno se v poslední době motá kolem amerických sraček, které jsou jen na vymývání mozku. 

I když zpracování nic moc, herci se na své postavy hodili.
Herci jsou vybráni velmi dobře a s žádnou postavou jsem problém neměla. Film ukazuje to, že svět je černobílý a že nemá jednotvárné charaktery. I dobrý člověk dokáže v některé ze situací zareagovat jinak, než byste čekali. Jen mě celkově štve, jak je to vůbec možné, že plán zahrnoval tolik lidí a hodně lidí to tušilo, nebo dokonce i vědělo a pod pokličkou se to uchovalo tak dlouho. To bych chtěla vědět, jestli je tenhle údaj taky podle skutečné události, to by mě opravdu zajímalo.

Jestli čekáte nějaké to americké zpracování, tak to jste na omylu. Třeba představové scény jsou tak nějak odbyté a u některých herců nehledejte dokonalou pleť a bezchybné míry. Kvalitou obrazu (nevím, jak se tomu říká, ale prostě to na filmu poznáte) mi to připomínalo spíš komedii „Life Partners“. Fakt tyhle dva filmy nemaj nejspíš nic společnýho, ale já z nich prostě nějakou tu podobu cítím. Nemůžu si pomoct. Tak se ptám, jestli to zpracování film nesrazilo.

Co řeknu na konec? Závěr přišel tak nečekaně, že to jsem to ani nestihla zpracovat. Je jasné od začátku, jak to skončí, protože hned v prvních třech vteřinách je napsáno na obrazovce „podle skutečné události“. Zachování všech okolo bylo celkem jasné, nic jiného jsem nečekala. Ale i tak mě trochu překvapilo vše s koncem. Nemůžu si pomoct, u mě naděje umírá poslední.

Film celkem dobrý, když se potřebujete podívat na něco „normálního“. Tohle nebylo ani příliš dobré, ani příliš špatné. Jenom si myslím, že je to trochu nedodělané? Nemáte taky ten pocit? Zkuste a napište o tom svém zážitku s tímhle zvráceným filmem.

Hodnocení v jedné větě:
Zvrácený, celkem vtipný a trochu dost špatně zpracovaný film podle skutečné události.
Hodnocení Filmu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!