neděle 13. září 2015

Ubrousková technika na podstavci

Ano, řeknete si, že se hodně opakuju. Máte pravdu. Jen teď když začala škola není tolik prostoru pro DIY a už vůbec není prostor na DIY videa. Začíná být těžké blogovat a přitom zvládat gympl, který nepatří k nejlehčím. Ale budu se snažit to zkombinovat. Když už tu mám i deset návštěv za den, tak to dám :D

Potřebovala jsem:
1. Podstavec
2. Herkules
3. Štětec (ten to už nerozdejchal)
4. Ubrousky

Každej zná návod na ubrouskovou techniku. Prostě sloupnete spodní vrstvu ubrousku a potom ho přetřete lepidlem. Toť vše. tentokrát bych i řekla, že se mi to povedlo víc než minule (myslím tím ten nešťastný květináč, který zemřel bídnou smrtí pod ubrousky). Podstavec už není tak suchej. A to byl účel ne? A ty muffiny jsou so cutte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!