čtvrtek 6. srpna 2015

Another me


OMG, OMG, OMG! Tohle byl jeden z nejlepších filmů, které jsem kdy viděla. Vždycky stáhnu něco a pak toho hned lituju, ale tohle byla jednoduše pecka. Milionkrát doporučuju.

Žánr: Thriller/Mysteriózní
Doba trvání: 86 min.
Vyšlo v r. 2013 v Anglii (neof. název Panda eyes????)

Ještě teď se z tohohle filmu klepu. Film na mě má občas velký dopad, když je to něco psycho a tohle opravdu psycho a zvláštní bylo. Celá ta destinace byla opravdu úžasně vybraná, takže jste měli strach z tunelů, temných uliček, v chodbách školy, no prostě všude. Zároveň musím pochválit všechny herce. Nejvíc Sophii Turner, která měla opravdu úžasné výkony a její brečící scény vypadaly víc než opravdově, mě se z toho chtělo až brečet. Můžete tu vidět i takové ty klasiky, jako třeba houpačku, která se houpe a nikdo na ní není, nebo tunel, kam nedopadá skoro žádné světlo, nebo třeba dva stíny na fotce. Ale to neznamená, že by vás tu nemohlo nic překvapit. Právě naopak, překvapí vás tu víc, než byste tušili. Jak jsem se dívala, na ČSFD má film bohužel jen 48 procent hodnocení, já mu dám každopádně mnohem víc. Celá rodinná atmosféra přidává zoufalé situaci, ve které se Fay nachází a to dělá film silný i po emoční stránce. Její otec onemocněl roztroušenou sklerózou a její matka má milence, k Fayině psychické situaci zvlášť nepomáhá fakt, že ji někdo pronásleduje. Nelepší scénky možná byly, když jí ostatní lidé říkali, že ji viděli, mluvili s ní, nebo na ni mávali. A ona přitom byla v tu dobu někde úplně jinde. Tato recenze se chýlí ke konci a tak je na čase závěr filmu. Pokud jste se báli celý film, z konce vás bude totálně mrazit. Čekala bych tu takový ten Americký happyend, ale konec vás odrovná. Mě odrovnal celý film, jelikož to byl silný zážitek, který si zaslouží největší hodnocení, protože vůči němu nemám žádné výhrady.

Shrnutí v jedné větě:
Nemůžete spát, nemůžete jíst, musíte se jen dodívat a doufat, že vše dopadne dobře.
Hodnocení


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!