pondělí 24. srpna 2015

Rezistence




Žánr: Akční/Romantický/Sci-fi
Doba trvání: 119 minut
Natočeno v USA v roce 2015
Orig. název Insurgent

Anotace
Z Tris a Čtyřky se během okamžiku stali psanci podobní lovné zvěři. Nikde není klid a bezpečno, vůdkyně sekce Sečtělých je s pomocí ozbrojené sekce Neohrožených neúnavně pronásleduje odhodlaná dostat je za každou cenu. Současně nechává pochytat další divergentní lidi, kteří do stanoveného společenského systému nezapadají. Vystavuje je krutým testům, aby odhalila vhodnou osobu, jenž jí může pomoci rozluštit dávné tajemství. Tris a čtyřka zjišťují, že mají víc spojenců, než se zdálo, rozhodnou se přestat utíkat a zkusí překvapivý protiútok. Je to právě Tris, která se stane klíčem k tajemství, na němž stojí základy světa, ve kterém žijí. Tajemství minulosti i budoucnosti.

insurgent___fan_art_poster_by_addictomovie-d85cnhg
A co má být tohle, čtyři lidi z plakátu
tam byli dohromady asi minutu.
Dejte tam někoho, kdo si zahrál!
Jediná otázka, jako proč?
Na tenhle film jsem měla velké očekávání. Jak jsem ale slyšela v podobném filmu (nebudu jmenovat, ale začínalo to na H a končilo na UNGER GAMES), že velká naděje je nebezpečná, ale jiskra neuškodí. Film mě totálně zklamal. Všechnu slávu jedničky tzv. zakopal do země svými hroznými projevy, krátkými vlasy a hlavně mi to trochu připomínalo Matrix!

No uznejte, stačí se podívat na trailer a hned je všechno až moc očekávané a předvídatelné. Krom toho mi všichni opět přišli moc egoističtí, jak šéfka z Titanicu, tak černovlasý provokatér a bohužel k mému zděšení i bráška Tris. Všechno vypadalo tak moc hraně, až se mi to nechtělo dokoukávat. Znáte ten ďábelský smích? Ještě ten tam chyběl a mohla být ta kravina komplet. Do komentářů můžete po shlédnutí filmu psát dojmy. Který okamžik se vám zdál jako největší trapas filmu? Já váhám, dost na hlavu bylo to, jak tam ze vzduchu visela na těch kabelech, nebo jak se tam rvala s příborovým nožem. Určitě bych toho napočítala i víc.

Tuhle fotku jsem na googlu hledala dlouho.
Nejspíš se za ni stydí....
Co mi ale fakt leze krkem je to, že musí hlavnímu hrdinovi vpíchnout ještě větší důležitost tím, že ho nějak zveličí. Když Tris v jedničce zachrání svět, tak ano, je hrdinka a je výjimečná. Jestli v tom chce pokračovat, tak dobrá, je fakt charakter. Ale jestliže jí udělají ještě nějak geneticky výjimečnou, už je to moc. Mohli si vybrat kohokoliv jiného, protože to prostě pořád nemůže být ona. Není to prostě už tak úžasné chápem? Příště z ní uděláme supermana, nebo co?

Ani žádná ta extra zamilovanost tu nebyla.
 Ve filmu radši stříleli.
Herecké výkony byly normální. Neviděla jsem, že by někdo ve své roli nijak exceloval, protože s tak blbým scénářem se dá špatně spolupracovat. Ale co se prostě nehodilo, bylo sérum pravdy. To není žádný extra spoiler, tak se uklidněte. Lepší by byl nějaký detektor lži, ale nějaká úžasná lahvička se sérem pravdy, která tě přinutí říct pravdu je směšná. Navíc ani herci nevěděli, jak si s tím poradit. To že stáli jak přikovaní, Tris trochu moc lapala po dechu a nic víc. Tohle bylo víc než trapné. Tohle byla ostuda. 

Nechci znít jako fiflena, ale ty vlasy si měla herečka nechat. Neslušelo jí to. 

Ke konci dodám, že byl typicky americký. Všechny tyhle konce opravdu nesnáším, protože na nich není nic zvláštního a jsou nudné jako zbytek filmu. Aniž bych vám nic neprozradila nejde napsat nic o konci. Ale jedno vám povím jistě. Vše se točí kolem Tris, až to není zdravé.

Hodnocení v jedné větě:
Oproti prvnímu dílu je tohle prvotřídní zklamání, které nemělo prakticky nic k nabídnutí, kromě až občas trapných scén, které měly vypadat zdrcující.
Vlastně ani nevím, za co ty procenta dávám.
Asi za prostředí a trochu za herce.



3 komentáře:

  1. Hmmm, já říkala, že trailer stojí za starou belu a během chvíle jsem málem přišla o hlavu :-D
    Upřímně, i jednička stála za nic. Všechno to tam bylo až příliš podobné HG. Až na to že HG má větší potenciál než toto podivné monstrum...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že po Huger Games se stal tenhle žánr dost okoukaný. Ale i tak bych řekla, že jednička byla dobrá, ale jsem ráda, že i ty uznáváš, že dvojka je jen podle traileru o ničem.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!