středa 12. srpna 2015

Květináč ladící ke stojanu


Není to tak dávno, co jsem zveřejnila můj pokus se stojanem na květiny. Ve sklepě jsem tentokrát našla květináč, který vypadal .... No prostě jako nudný květináč :D Vím co si o mně myslíte, že nemám lepší věci na práci než si hrát s temperama a květináčem, ne, vlastně ani nemám.

Vím, že to není žádné umělecké dílo. ale i tak bych se s vámi chtěla o pár super fíglů podělit. Tak tu máte postup z fotek a poté i video. kdo zkusil květináč taky nějak vylepšit, klidně piště do komentářů. Ráda se inspiruju.
A vše ladí

Potřebovala jsem:
1. Decor pásku z Kiku (25 Kč)
2. Decor stuhu z Kiku (45 Kč)
3. Molitan
4. Tempery
5. Lihovou fixu
6. Lepidlo
7. Rokajly (malé korálky)
1. První přijde na vrchní okraj
 má oblíbená decor páska z Kiku.


2. Poté jsem lihovkou namalovala
pusu a oči



4. Pár rokajlů a lepidlo pěkně zaplnily
horní mezeru
5. Kousek molitanu využijeme
jako tiskátko a obtiskneme
tempery
3. Z dekorativní stuhy (opět z Kiku)
jsem uvázala provizorní
 mašli a přilepila ji místo nosu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!