čtvrtek 2. července 2015

Dobré rady a nápady

Dobré rady a nápady
Je tu další příspěvek z řady: Zkus si vygooglit. Tentokrát vám prozradím stránku, ze které tak trochu čerpám většinu svých výrobků ze "Zkus si udělat".

7 166407ac3144bc4fc9e18419a25c75513d93eJe to super stránka, kde kutilové přidávají své návody na super krásné věcičky, které dokážete v pohodě doma spíchnout sami a s minimem prostředků. Ty články, které nejsou návody mají sloužit k tomu, aby ve vás probudily inspiraci. Co jsem zatím viděla, tak žádný článek nebyl špatný. Návod jsem dobře pochopila a vždycky je i prostor pro vlastní nápady. Tato stránka se nejspíš rozjela ne zas tak dávno, protože návodů není tolik, kolik bych jí tipla při jejím věku. Ale za jeden den se objeví i tři příspěvky. Zato na facebookové stránce to teprve vře. Je totiž volně povoleno přidávat příspěvky, které můžou inspirovat, nebo poskytnout návod. Asi třetina z nich se objeví na stránce, zbytek zveřejňují ostatní, aby nalákali na své stránky. Stránka se zaměřuje jak na zahradníky a chataře, tak i na "normální" lidi, kteří nemají zahradu. Návody tu najdete téměř na všechno. Od líčení po předělávání pneumatik na stoličky.Tenhle nápad se mi opravdu líbí a proto bude velmi vysoké hodnocení. Jediné, co bych stránce vytkla je design, to je všechno. A moc dobře víte, že sto procent opravdu dávat neumím :D
7 110503b027ec2aac6ae4f3cecc08aaccd8c969














Stránka: ZDE
4320defb6e71c0ae1a43f6fafdd6179bFacebook ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!