středa 22. července 2015

Proměna podkroví


Ahoj, jen vám tu zběžně ukáže fotky z mé proměny podkroví. Jak vidíte, na podlahu se umístil celkem obstojný zelený koberec, který s ničím nebude ladit, ale hlavně že tam je, protože není vidět rozedřená podlaha a taky se na něj může sednout a v pohodě hrát karty. Taky na jediné volné stěně, která není ze dřeva, přibyl můj citát od Disneyho. Ten jsem už uváděla v jednom z dřívějších příspěvků. Bohužel ho ale nešlo nafotit kvůli spatnému světlu. Prosím vás všechny o radu, jestli by tu nebyla nějaká hodná duše, co by mi poradila jak na ten děsnej lustr. Přemýšlela jsem o tom, že by se zkrátil kabel, aby bylo v pokoji více světla, ale nenapadlo by vás i jiné ne drahé řešení. Třeba nějakej návod na lustr?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!