pondělí 20. července 2015

Provizorní lapač snů

Když do vyhledávače google naťukáte "lapač snů", uvidíte ty nejnádhernější výtvory a ty nejspletitější obrazce. Ujasníme si, že to ode mě nemůžete čekat. Aspoň zatím, třeba se k tomu i jednou dopracuju. Startuju totiž éru lapačů snů, které budu zkoušet plichtit z kdovíčeho, než na ně najdu ty správné větve. Chci zkusit v pozdějších článcích dokonce i natočit video, ale bohužel nemám kameru, takže to mým foťákem půjde tzv. horko těžko. Takže teď vám ukážu první z řady mých výtvorů, které mají připomínat lapač snů.

Nejprve vám napíšu, co jsem použila:
1. Paměťový drát velikosti na krk (galanterie)
2. Bavlnku na omotání drátu a na poutko
3. Bavlnku na obrazec uvnitř a připevnění peří
4. Korálek doprostřed
5. Peří (papírnictví)
6. Trpělivost a tento NÁVOD

Nakonec bych řekla, že to nebylo tak těžké. Možná to bude tím, že jsem obrazec nedělala nití, ale bavlnkou a bylo to celkem nesymetrické. Ovšem příště hodlám použít nit a možná ani nebudu muset omotávat drát, takže to bude vypadat víc přírodně a dám tam více peří. Tenhle byl můj první, tak jsem na něj nechtěla plýtvat, ale příště vám slibuji, že to bude aspoň o 50 procent lepší. Nápad na to, že si zkusíte sami udělat nějak ten lapač snů rozhodně schvaluju. Není to nijak extrémně náročné jak časově, tak manuálně a finančně. Navíc jsem slyšela, že když si ho pověsíte nad postel, pochytá všechny vaše noční můry. Taky si dejte pozor, abyste vystihli správné barvy, které by měli charakterizovat náladu ve vašem pokoji (ZDE). Ten můj už visí nad postelí. Jen se mi nechce někoho přemlouvat na zatloukání hřebíku, tak jsem si od ségry "půjčila" jejího "Hároše", aby mi ten můj lapač na topení pěkně držel. Něco mi ale říká, že ho za chvíli nahradí jiný.

PS: Pokud nějaký zkusíte udělat, přidávejte prosím fotky do komentů, abych měla inspiraci na příště.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!