středa 1. července 2015

Pár Info


Ahoj, jelikož jsem už nějakou dobu více aktivní, bylo jen otázkou času, kdy se něco zvrtne a budu muset přidat tzv. "Info příspěvek". Jen vám sem napíšu pár povzbudivých a nepovzbudivých informací.
1. Mám tu špatnou zprávu pro blog, ve čtvrtek bude následovat článek, po kterém bude delší dovolenová pauza. Další články po ní budou až tak příští neděli. 
2. Možná ani ten zítřejší článek nečekejte, protože bude balící horečka :D
3. Jak vidíte, zatím se neodstartovala žádná rubrika "Zkus si ukuchtit" a v poslední době jsem ji vyloženě zazdila. Možná vymyslím nějakou jinou potencionální rubriku. Návrhy můžete dávat do komentů.
5. Chtěla bych se vás otevřeně zeptat, co si myslíte o názvech rubrik. Míním to "Zkus si". Jen se chci ujistit, jestli by se po pauze neměl trochu upravit, aby přece jen nevypadal moc usedle.
4. Tento příspěvek je pravděpodobně poslední před "dovolenovou pauzou", ale i tak vám slibuju, že s blogováním nepřestanu a můžu vám prozradit, že po pauze čekejte nával v rubrice zkus si udělat. BUDEM TESTOVAT NÁVODY JA?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!