pátek 17. července 2015

Vázička s lakem na nehty

Jak si udělat: Originální a jedinečné hrníčky - obrázek 1
Jak to mělo vypadat
Na jedné stránce jsem našla návod, u kterého jsem nevěřila, že vyjde. Neměla jsem žádná očekávání, takže jsem místo kupování čistě bílého hrnku radši sundala dávno zapomenutou vázičku, do které by se výškou vešla jen menší pampeliška. Očekávání bylo minimální a jsem ráda, že jsem kvůli tomu nic nekupovala. Protože to sice dopadlo hezky, ale každ ví, že podle uměleckých fotek nemůžete čekat zázraky.

Moje "pomůcky"
Mé ornamenty na hladině se i sem tam dařily, to rychle skončilo.
Už při pohledu na ty fotky v návodu mi bylo jasný, že moje provedení bude podstatně horší. Tzn. že byl tím pádem horší i výsledek. Ale jelikož jsem za to v podstatě nedala nic, nebylo mi ničeho líto. Použila jsem běžný lak z dm asi za 30 Kč (tuším značka miss sporty). Chtěla jsem radši výraznější, protože jsem se bála, že slabě růžová nevynikne. Potom jsem si vytáhla lidlovské noviny (americký týden to pěkně schytal :D) a naplnila jsem horkou vodou plastový kyblík od řeckého jogurtu. Tak, všechno připraveno, tak jsem se do toho pustila. Jako první tip vám musím říct, že se musíte snažit kapky laku pokapávat na hladinu. Trochu se musíte hladiny dotknout, aby to na ní zůstalo. Když totiž kapky pustíte z výšky, klesnou ke dnu. Další věc je, že když se snažíte pomáhat si párátkem, dělejte to opatrné. V žádném případě nezasahujte doprostřed ornamentu, zkoušejte ovlivnit jen kraje. Povedlo se mi to totiž jakž takž až na čtvrtý pokus, protože se mi vždycky kus laku přilepil na párátko a nešel oddělit. V tom případě jsem namotala lak na párátko a začala znovu. Naštěstí to trvá v podstatě jen chvilku. A do třetice všeho dobrého, hlavně neberte nádobku, v mém případě kyblík, s moc malým otvorem. U mě tam bylo jen málo místa a tak jsem tak tak zvládla vázičku jen zlehka přitisknout. Málem tam spadla. Mé tipy už znáte a tak můžete vyhodnotit můj výtvor. Další laky už přidávat nebudu, možná někdy pozdějc, až se mi ji bude chtít někde využít. Zdálky vypadá celkem hezky, jenže zblízka jsou vidět hrudky a lesknutí laku. Je vidět, že ten, kdo ty hrnky udělal tak, jak jsou na obrázku nahoře byl vyloženě profesionál, já nejsem. Ale snažím se doporučovat návody pro normální lidi, kterým udělá radost, když se něco povede. A tenhle návod precizně jako oni asi nikdo nezvládne. I když, můžete to zkusit a o svoje pokusy se můžete podělit v komentářích. Mě osobně to udělá radost.
Lak se bohužel nepříjemně leskne

Návod je ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!