sobota 18. července 2015

Ladíme 2

Komedie mám ráda, člověk se u nich uvolní a v tu chvíli nemusí absolutně o ničem přemýšlet. Bohužel u komedií mám poslední dobou trochu smůlu. Je tu totiž jen malá hranice mezi vtipností a trapností. A u Pich Perfect 2 to byla spíše trapnost. 

Bella´s
Žánr:Hudební komedie
Doba trvání:113 minut
Vyšlo v r. 2015 v USA (z orig. Pitch Perfect 2)

Romantickou úlohu tentokrát hráli Amy a Bumper
Das Sound Machine

Trochu mi to připomínalo High School Musical (ano, byla jsem fanoušek, v devíti!), kdy se nakonec všechno vylepšilo a všichni byli šťastní a mohlo se jet dál. Rozhodně to nebylo vtipné jako jednička. Kdesi jsem slyšela, že je jasné, že první díly budou vždy lepší, než druhé. Nevím, jestli je to stoprocentně ověřený fakt, ale zatím má to "rčení" pravdu. Některé postavy, které tam udávaly humor zmizely a ty, které zůstaly ho ztratily. Jediným světlým místečkem byla "Tlustá Amy", která s Bumperem a prostě se sebou trochu film pozvedla. Nováček ale všechny šance na dobré hodnocení úplně zazdil. Emily byla naprosto předvídatelná a pohádková. Proč ji radši nešoupli do nějaké Pilcherové? Romantička, od které nevyšel žádný vtip sem prostě nepatří. Z řad nováčků byla ale super imigrantka. Bohužel všechno ostatní, prostě slabota. Nechápu, jak jim na to mohl Obama kývnout! Oproti jedničce představení taky nic moc (fandila jsem Das Sound Machine). Slabé hity a žádné nic moc provedení. Vše prostě na .... Doufám, že už brzo najdu nějakej dobrej film, jinak se z toho zcvoknu. A málem bych zapomněla, i na americkou komedii je trochu divný, že Chloe schválně třikrát propadla, aby mohla zpívat s Bellla´s. Co myslíte vy? A na jakej fillm bych se měla podle vás podívat, aby mi to trochu zlepšila náladu? Animáky ne, jinak mě zkuste překvapit...
Nejlepší písnička - ZDE

Shrnutí v jedné větě
Komedie připomínající pohádku o Popelce, která byla více trapná, než vtipná.

Hodnocení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!