pondělí 20. července 2015

My Creative Kingdom

Všechno se vyvíjí a na nás se taky chystá evoluce. Od dneška se teto blog jmenuje "My Creative Kingdom". Říkám si, že tenhle název se mi i celkem líbí, tak proč ho nezkusit. Navíc, řekněme si otevřeně, na tyhle články asi moc kluků nepřitáhnu, tak co. Moje kreativní království se rozroste o dalších mnoho článků a postupně se začnou měnit i jména rubrik. Vzhled se změní taky a pokud bude větší ohlas a budete mi na mail posílat nápady na vyzkoušení, klidně to zkusím. Příštím krokem do neznáma bude pro můj blog facebooková stránka, kterou plánuji udělat po padesátém článku. Tak to třeba tenhle blog i někam dotáhne, co myslíte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!