pondělí 13. července 2015

Trochu nepovedené spojení barevného spektra s citátem...




Je úžasné, když vidíte v obrázcích použití barevného spektra. Je super ho vidět jak třeba v jiných uměleckých výtvorech, tak i v outfitech. Já jsem začala realizovat proměnu podkroví a doufám, že ta divočina, kterou jsem pachtila se tam bude aspoň trochu hodit.


Můj první záměr byl tzv. efekt rozehřáté voskovky. Jenže to nevyšlo. Nevím, jestli mám málo výkonný fén, nebo prostě voskovky na dvě věci, prostě netekly tak, jak měli. Jinak, ony vůbec netekly. O plán jsem přišla, tak jsem si řekla, co teď? Plátno jsem měla koupené (nijaká kvalita - v Kiku za 79 Kč extra velké), takže jsem musela něco vymyslet. Jelikož voskovky předtím na plátně zanechaly stopy, chtělo to přebarvit. A když prostě nemáte vhodné barvy, je potřeba improvizovat. Tak stačila kopa temper a štětec. K tomu ještě nějaký ten citát, aby to nebylo zas tak jednoduché. Kdybych to mohla vrátit, asi bych to udělala. Temperové barvy sice vypadají teple, ale pouhými temperami to není ono a vrhá to trochu lajdácký look. Možná to ještě nějak vylepším, dáte mi nějaké tipy? A abych nezapomněla, určitě obrázek uvidíte znovu při proměně...



Příklad efektu rozehřáté voskovky...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!