čtvrtek 16. července 2015

S láskou, Rosie


Na tenhle film jsem se opravdu těšila. Už když byl v kině, jsem se dívala na různé články o něm a taky útržky, které byly opravdu dobré. Těšila jsem se na Lily Collins i na Sama Claffina, kteří vypadali hodně sympaticky. Těšila jsem se na vtipy a na přiblblé kecy vedlejších postav. Těšila jsem se na zápletku a na vyvrcholení děje. Vše na co jsem se těšila jenže nepřišlo, bylo to jen velké zklamání.




Žánr: Romantická komedie
Doba trvání: 102 minut
Vyšlo v r. 2014 USA/UK

Nevím, jestli nejsem vhodný matroš na britský humor, ale mě to vtipné nepřipadalo. Pane bože, kam až svět filmu došel. Romantické to bylo, to ano, ale komedie? Napočítám asi tři vtipné momenty a ty už byly zachycené v traileru, nebo v útržcích, které bontonfilm uvedl před kinopremiérou. Vše o tomhle filmu je prostě jen nafouknutá bublina, která zajistila to, aby přišli lidi na premiéru. Ale jít na to do kina, tak zdechnu. Když pomineme to, že je to komedie, zaměříme se na to romantická. Řekla bych, že jsem z toho míjení těch dvou byla víc unavená, než hlavní postavy a musím říct, že jsem tak trochu fandila Gregovi (já vím, vůl, ale mě připadal lepší než Alex). K tomu nevěřím, že všichni britové mají tak hrozný vkus na oblečení. Film je v netypické destinaci a to děsný oblečení tomu ještě dodává na větší podivnosti. Krom toho, věčné přelétávání děje vás tu rozhodně nemine. Tohle by spíše charakterizoval žánr životopisný (pro mě katastrofický, protože to byla hrůza), ale bohužel autorka neměla tyhle životní zkušenosti zažité. Romantické komedie mají být jednoduché. Romantické komedie si pustíte když se vám nechce o ničem přemýšlet a chcete se zasmát. Tady budete jenom doufat a doufat (většina v dobrý konec, já v rychlý konec). Na nic jiného zde ani není místo. Nebudu vám říkat jak to skončí, ale je to romantická komedie, jak asi myslíte, že by to mohlo skončit? Skoro na konec recenze bych vás chtěla ještě varovat. Nepouštějte si tento film s českým dabingem. Nejvíc to odskákala Bethany a tak trochu i kamarád Katie. U Bethany to vypadá, jako že ji dabuje chlap a ten malej kluk zase jako kdyby mutoval. Tímto film v mých očích klesnul o celkem hodně procent. Jediné co můžu pochválit byla Rosiina kamarádka, Jinak bylo vše na.,.


Shrnutí v jedné větě:
Očekávání a napínání je konec a výsledkem je romantická komedie, ve které není komedie, s vyčerpávajícím dějem.
Hodnocení














Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!