středa 15. července 2015

Vychytávka na klec pro andulky





Všichni co mají doma malé opeřené přátele dobře vědí, že jejich největší zábavou je vyhazování peří a prosa z klece. Tady vám posílám záchranné lano, které umožňuje méně časté vysávání.


Je to jednoduché, stačí udělat male dírky do každého rohu malých desek, které přesně naměříme, aby pasovaly ke každé stěně klece. Dírkami potom provlékneme takovou tu plastovou věcičku (vypadl mi název), kterou vidíte na obrázku. Výsledný efekt je takový, že ptáčci nepřehodí tolik nepořádku a ani jim to nebrání ve výhledu. Ale pokud máte taková ta malinká krmítka, musí pryč. Stačí nahradit miskou na zrníčka a takovou tou vaničkou s průhledným vrchem, co se dává do otvoru pro vlet. Nevolila bych zbytečně vysokou ohrádku, ani moc malou.
.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!