pátek 31. července 2015

Loom Bands 1

Můj pokus o náramek

Ahoj, rozhodla jsem se oprášit svůj stav na gumičkování a našla jsem pár návodů, které by třeba stály za to. Tak proč o nich nenapsat? Nakonec, čim víc článků, tím líp a tak mám novou rubriku. Budu sem dávat odkazy na videonávody, které se mi líbily a zároveň vás přece musím zásobovat nějakými těmi fotkami. Návod mi našla ségra, protože chtěla zkusit něco lehkého na začátek. 

Návod ZDE
Ségra tvořila

Moje "výbavička"
Náramek vypadá hezky, ale není ničím extra zvláštní. Mám tu fotky dvou provedení. Modrý dělala ségra a zelený já. Čekám, že je za chvíli možná rozpletu a gumičky využiju na jiný návod, protože mám i lepší. Ale nechci předbíhat, všechny moje pokusy vám totiž postupem času zprostředkuju. Ještě bych se mohla vrátit k videonávodu, musím říct, že se povedl a je v něm jistá originalita. I technika natáčení je opravdu dobrá, takže nemám co vytknout. Jen, že jsou i lepší a mnohem lepší návody na složitější náramky. Tak jsem nasadila laťku celkem nízko.
Hodnocení návodu
PS: Není to moje ruka, já držela foťák.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!