úterý 30. června 2015

Růžičky z ubrousků


Za chvíli musíte být někde jinde, jenže vy i tak chcete něco udělat. Nedá se nic dělat a otevřete ten nejrychlejší návod vůbec a začnete trochu dětinsky skládat ubrousky. To se stalo mě :D

Moje dílo
Práce mé mladší ségry
Tuto rubriku jsem založila jen kvůli tomu, abych otestovala, který návod vyšel a který zas ne. Některé jsou složitější a některé lehčí, některé dopadnou hůře, jiné lépe. A tenhle byl prostý střed toho všeho. Růže dokážete udělat v průměru za 1,5 minuty. Je to na pohled snadné. Ale občas to prostě nevyjde a růže se rozjede, nebo se prostě nevydaří. Je super, že ji když tak můžete zkusit znovu, jelikož se ubrousku nic nestane. Ale chce to prostě buď hodně ubrousků, aby držely formu květu, anebo pevnou formu poháru, do kterého budete růži dávat. Návod můžete nejít ZDE. Tuhle stránku s návody musím hodně moc doporučit, jelikož mi zatím všechny návody odtud vyšly. Navíc je skvělé, když vidíte tvořit české, nebo slovenské kutily, protože občas se mi zdá, že ty americké DIY návody jsou neproveditelné. Na ukázku vám tu přiblížím dvě nejvíce povedené růže. A hlavně vám radím, nedávejte růži do zlatě zdobených sklenic na víno. Nevypadá to totiž moc hezky co?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!