pondělí 29. června 2015

Rudý úsvit : Nová krev


Tento film jsem si pustila jen kvůli dvěma hercům, které jsem viděla na obrázku. Byli to Chris Hemsworth, kterému jsem dala druhou šanci a Josh Hutcherson, který mě do této chvíle nezklamal. Ovšem tento film byl zklamáním sám o sobě.


Žánr: Prý Akční
Doba trvání|: 93 min.
Vyšlo v r. 2012 v USA (z orig. Red Dawn)


V nadpisu se píše "Vítejte v domě statečnosti". Musím uznat, že statečnost chtělo vůbec ten film dokoukat. Celkově je divná jen ta představa, že by Severní Korea dokázala obsadit jen kousek Ameriky, aniž by s tím Americká vláda, nebo armáda něco dělala. Řekli si "Jsou sympaťáci, tak jim necháme USA". Už od pohledu to byla pitomost. A k tomu do toho zatáhli rusy, kteří by jim asi taky moc nepomohli a navíc obsadily jen malý kousek pobřeží. Když přece vymýšlím film, tak to promyslím do detailů ne? S tímhle námětem by se film nemohl dostat mezi akční, ale spíš nějaké parodie, či tak něco. Ale to by asi moc nevyšlo, neboť ve filmu byla jediná vtipná scéna s Joshem Hutchersonem. Toť vše. Vtipné byly ovšem vizáže holek. Chci říct, jako vážně? Zdají se vám snad na tom obrázku hezké? To nejsou materiály na herectví. Bylo dost vidět, že jediné hlavní postavy, které už mají něco za sebou byly Josh a Chris. Josh to měl ještě celkem v pořádku, ale Chris už to měl horší. Přece jenom proslovy o tom, jak asi sedm děcek úplně v pohodě dá padesát korejců s pár bombama a puškama je hovadina. Další věc, co mě zklamala byl brácha od Chrise, horší herec už vážně nebyl? Krom toho, celé je to postavené na hlavu a je celkem problém tomu uvěřit. Smrti postav jsou taky celkem oříšek. U postavy, kterou daná osoba znala a měla ji za kamaráda truchlila tři dny. Zato po smrti postavy, kterou všichni měli opravdu rádi, nikdo netruchlí. Ale to se dozvíte až nakonec, který byl typicky americký, což je absolutní kravina vždycky. Celkově stál film za prd a byla to vyloženě ztráta času, který jsem mohla využít i jinak.

Klady:
+Josh Hutcherson
+Pěkné lesní prostředí

Zápory:
-Žádná pořádná love
-Žádný vtip
-Motivační proslovy, který fakt nemusím
-Příběh na nic
-Špatné herecké výkony
-Jako vážně Korea?
-Holky nic moc
-Opravdu vážně Korea?
-Všechno bylo na nic

Nesmím zajít do extrémů, takže nebudu sprostá. Film byl na...
Procenta, která jsem mu dala byla jen díky Joshu Hutchersonovi, který jako jediný za něco stál....
Nepouštějte si to prosím, fakt ne, ani náhodou!!!
Hodnocení filmu 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!