sobota 20. června 2015

Květináč ozvláštněný ubrouskovou technikou


Nebudu lhát, jsem tzv. kutil na baterky a když prostě něco na netu najdu, tak to vyzkouším. Vždycky vymýšlím, co udělat, aby byly co nejmenší ztráty. Tentokrát byly ale obrovské.



 Musím se přiznat, že ze začátku jsem chtěla zkusit něco opravdu lehkého a tenhle návod zřejmě i lehký je. To jen já jsem takový blb, že nemám smysl pro symetriku. No nic, i tak vám tu o mém nepovedeném experimentu něco napíšu. Návod jsem na šla ZDE. Jenže já vůl jsem ho v průběhu zapomněla. Takže místo toho, abych přitiskla ubrousek na květináč a začala natírat, tak jsem ho polepila. Snad to nebude mít na nic moc vliv. Asi jediná správná věc, kterou jsem udělala bylo, že jsem oddělila dvě vrstvy ubrousku a zachovala se mi jen ta vrchní. Po nalepení mě napadlo, že bych mohla květináč zbylými ubrousky oblepit, aby byl kompletně zaplněný. Tak jsem to udělala, ale jelikož jsem to dělala s kámoškou v salvách smíchu, tak se dá předpokládat, že to nevyšlo tak, jak bych chtěla. Všude po květináči můžete vidět nerovnoměrné rozmístění, potrhání ubrousku a sem tam nějaké to přílišné zvedání linie, nebo špatné ustřížení. Vše jsem završila tím, že nám došel průhledný lak na nehty, takže příště už to budu brát vážněji a pořádně si nachystám pomůcky na tvoření. Tohle berte spíš jako takovou perličku z mého života. Naštěstí kytka, která do něj měla přijít zdechla náhlou smrtí (ne, nemám v tom prsty), takže se schová do sklepa a později přijde na chatu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!