úterý 2. června 2015

Jedeme dál

Ahoj, pomalu se na mém ukazateli objevuje aktivita. Za chvíli tu už bude sto návštěvníků, kterří na můj blog zavítali a tak přidávám další rubriky, aby se mi rozšířilo působiště a já mohla pracovat i na víc článcích naráz. Taky jsem trochu vylepšovala, tak doufám, že jste si všimli.

1. Co nejdříve plánuji spustit rubriku "Zkus si ukuchtit" v níž budu dávat odkazy na recepty a hodnotit, jak moc se nepovedly, popřípadě nepovedly.
2. U knižních a filmových recenzí jsem přidala políčko žánr a anotaci. Pokud máte ještě nějaké nápady na zlepšení, přidávejte do komentů.
3. Ráda bych zavedla rubriku o líčidlech a různé kosmetice, ale nemám vhodný název. Jestli něco vymyslíte, budu ráda za jakoukoliv pomoc.

Těším se na případné ohlasy
Looola J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!