neděle 28. června 2015

Proměna podkroví 1


Ahoj, chci se vám přiznat, že já a moje rodina koupila chatu. Jenže všechno je na ní prostě nudné, co taky vymyslet, je to chata. Tak jsem se rozhodla, že ze svého nového pokoje v podkroví udělám krásný a zvláštní pokoj v podkroví. Pomůžete mi?




Proměnu tohoto pokoje budu provádět po kouskách a o všem vás budu spravovat (pomocí blogu). Změny budou ze začátku nepatrné a dost možná napíšu recenzi na návod, který zkusím a potom uvidíte na blogu proměnu, která bude spočívat v tom, že tam tu věc přidám. Každopádně budu ráda, když mi budete návody na zútulnění posílat na můj mail. A že bude hodně co vylepšovat!





Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!