pondělí 15. června 2015

Smrt a život Charlieho st. Clauda


Hledáte a hledáte a vtom se odnikud vynoří film. Co na to říct, večer volný, v televizi tzv. hovno s mákem a tak kliknete na tlačítko spustit.



Žánr: Drama/Romantický/Fantasy


Doba trvání: 95 min.

Vyšlo v r. 2010
V USA/Kanada (z orig. Charlie st. Cloud)

Zaca Efrona jsem naposledy viděla hrát v muzikálu ze střední. Jako malá jsem ho úplně žrala a když jsem viděla jeho fotky k filmu, prostě jsem si to stáhla. Celkově se mi velmi líbí příběh filmu. Ten byl vymyšlený opravdu dobře. Ale ta autonehoda na začátku byla až moc předvídatelná. Vemte si, v kolika filmech to už bylo. Např. Nikdy to nevzdávej, Život s Helenou atd. Já vím, že autonehod je opravdu velké množství, ale je to opakovaná písnička, kterou zas tak nezaujmete, lepší by bylo něco originálnějšího. Další výtku mám k obsazení. Malý klučina, kterého vidíte na obrázku, je bratr hlavní postavy. Už od začátku mi herec připadal moc hraný. Znám spoustu a spoustu dětských herců, kteří by roli zvládli perfektně, ovšem kluk byl až moc hraný a nepůsobil opravdově. Objevoval se hlavně na začátku, který byl poněkud natažený. Prostě tenhle film má spoustu výtek, ale i úžasných chvil. Například musím pochválit ty úžasné pohledy na krajinu, které opravdu stojí za to. Úžasné obsazení herců (až na Sama). Je to dlouho, co jsem se u filmu tahle nasmála a nabrečela zároveň. Potom je skvělé, že až do konce filmu prakticky nevíte ani jeden krok vpřed. Postupně se odhaluje děj, to ano, ale film vás dokáže ve vteřině překvapit. Za tu lovestory moc procent nečekejte, jelikož byla na mě moc sladká, ale bratrská láska to vše dokonale zachránila. Patrně ten moment se záchranářem měl vzbudit nějaké ty city, což se trochu povedlo, ale ten medailon přehnali. Co je moc, to je  moc. Nechápu, proč dávat medailon, ten je jen dalším důkazem ohranosti. A málem bych zapomněla, nelíbil se mi konec, klidně mě nenáviďte, ale musím to napsat. A víte kvůli čemu byl pokažený? Kvůli Sammymu, ten herec byl krok do lejna. 

Klady:
+Zac Efron
+Příběh
+Krajina
+Humor
+Překvapení
+Dojemné
+Bratři, jak se patří

Zápory:
-Herec Sammyho!!!!!
-Sem tam ohranost a neoriginalita
-Konec
-Začátek

Je to tu, přišel čas na hodnocení. Co na to říct, nelituju, že jsem se na tenhle film podívala. Už dlouho jsem neviděla film, co se mi líbil a tenhle se mu fakt blížil. 
Myslím, že si vysloužil pěkných

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!