pátek 12. června 2015

Hacker


Jsou chvíle, kdy jen tak bezmyšlenkovitě prohlížíte televizní program a najdete kolonku brzy v kinech a brzy na DVD. Já na ni dneska narazila a dozvěděla jsem se, že vychází na BLU - RAY film Hacker.




Žánr: Akční
Doba trvání:133 minut
Vyšlo v roce 2015
Natočila USA (z originálu Blackhat)


Hned jak jsem na obrázku viděla Chrise Hemswortha, musela jsem se na film podívat. Přece jenom, nevím, jestli to vůbec stálo za můj čas. Abych první něco pochválila, tak musím uznat že role jsou vybrané úplně úžasně. Všichni herci se na svou pozici hodí. Je vidět, že už mají něco nahráno, protože brečící scény byly podány tak akorát. Potom se mi líbí střídání prostředí. Nejdřív jste v Číně, potom v Americe a nakonec v Indii. Opravdu působivé (a taky asi drahé). Potom se mi líbil charakter hlavní postavy, což se taky nestává často. A teď přejdu k té horší části. Začátek byl hrozně natažený.

O všem se mluvilo, ale pořád se nic nedělo a kdybych si neumanula, že se na ten film dodívám, tak bych to asi nedala. Film by měl mít dobrý začátek, protože musí diváka vtáhnout do děje. Řekla bych, že film je moc dlouhý. Kdyby se o půl hodiny zkrátil, měl by hned větší spád a já bych se u něj ze začátku tak nenudila. Taky mě dost štvalo, že jsem se sem tam ztratila v ději a nevěděla, po čem momentálně pátrali (např. čínská restaurace). Takže by to chtělo trochu víc toho vysvětlování. Pak se mi možná trochu nelíbilo, že ti dva Číňani vypadali úplně stejně. Ale to je jen detail. Děj se v podstatě vlekl od začátku až do konce. Akce byla jak bych řekla nedovedená do konce. Přišli lidi z pistolema, to ano, ale chtělo by to trochu víc zatlačit na pilu, když film patří do akčního žánru. Těch pár procent dávám hlavně kvůli Chrisovi, který dokázal sem tam prozářit dost nudně okamžiky. A možná trochu přihlédnu i k té lovestory, protože ta musí být v každém filmu.

Klady

+Chris Hemsworth

+Lovestory
+Herci
+Prostředí
+Hlavní postava

Zápory:
-Začátek
-Děsně natažené
-Málo akce
-Ztrácení v ději
-Moc dlouhý





Film mě velmi zklamal a proto mu dávám pouze

Na víc prostě nemá....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!