středa 3. června 2015

Pavouček z rokajlů


Tenhle návod jsem zkusila jako úplně první. Tenhle jednoduchý návod mě přivedl ke korálkování a zatím mě to nepustilo.



Už předem se omlouvám za ty úděsné fotky, ale jinak to prostě nešlo. Celkově se mi to lesklo, protože používám hlavně průhledné rokajly, od kterých se odráží blesk z foťáku, ale jestli se podíváte na stránku s návodem, máte tam pěknou fotografii.

Návod je určený pro naprosté začátečníky, ujišťuju vás, že všechno chce cvik a časem se to poddá.
Budeme potřebovat:
Měděný drát který se dá tvarovat a provlečete jím rokajly malé velikosti
Minimálně dvě barvy pokud možno stejně velkých rokajlů (Pokud chcete experimentovat, zkuste jiné velikosti, mě se to občas i povede trochu ozvláštnit)
Očko, sponu nebo cokoli, na co ho budete chtít přidělat
A samozřejmě nůžky

Celý návod můžete vidět ZDE

Tipy:
Vtip je v tom jen co nejvíce utahovat drát, aby se pavouček hezky smrskl.
Hlavně nesmíte řady dávat vedle sebe, ale musí být vždycky dvě nad sebou.
Na pavoučka potřebujete asi 0,5m drátu a možná i víc, začínejte radši s větším množstvím, protože navazování v tomto případě není moc jednoduché a hlavně to není hezké na pohled.
Snažte se vybírat hezké korálky na křížek, aby byl co nejpřesnější.
Až budete mít hotovo, neodstřihávejte hned drát a provlékněte ho až ke krku pavoučka a z každé strany pomalu krouživými pohyby pavoučka zpevňujte. Až budete mít všechny nožičky obvázané, protáhněte drátky doprostřed pavoučka, tam kde má nejtlustší zadek a potom udělejte suk. Konce drátu odstřihněte. Takhle je pavouček o 80 procent pevnější.

Tenhle návod vyšel a byl hezky zpracovaný, přesto není pavouček zase tak světoborný, abych mu dala 100 procent.
Takže mu dávám

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!