neděle 14. června 2015

Coletto calendar~Cute diary

Cover art

Až nedávno jsem zjistila, že mi chybí moje stará dívčí verze sama sebe. Víte, takoví ti roztomilí poníci, růžičky, kytičky a všechno třpytivé a s nádechem růžové. A proč vlastně nenechat mé trhlosti volný průchod, říkám si. Trocha růžové přece ještě nikdy nikoho nezabila.
Coletto calendar~Cute diary - screenshotColetto calendar~Cute diary - screenshot


Coletto calendar~Cute diary - screenshotNic extra. Těmito slovy úplně v pohodě vystihnete tuhle aplikaci. Vemte si svůj normální kalendář z mobilu a představte si ho v růžové. A máte správnou představu. I když je celkem supr mít růžový kalendář, mohli možná dodělat víc designů. Chybí mi motivy a další styly písma. Když už si stahujete aplikaci, předpokládáte, že by měla být o něco lepší, než vaše staré aplikace. Tahle je, ale jen o málo. Nebudu opět kritizovat a vyzdvihnu ty její pěkné stránky. Je super, že pokud chcete nějakou událost vložit, jde to úplně snadno. Žádné sekání tu nemůžete čekat. Aplikace je totiž tak jednoduchá, že to ani nejde. Potom se mi líbí, že můžete každý den nebo událost vyznačit jinou barvou. Na výběr není jen ze tří barev, což je taky fajn. Kalendář jde taky krásně připnout na plochu, pokud používáte i aplikaci Homee Launcher, o které budu psát jednu z dalších recenzí. Další skvělou věcí je, že si prostřednictvím kalendáře můžete vést i deník. Sice mi to nepřijde užitečné, jelikož si deník nepíšu, ale i tak to může být pro někoho praktické. Vkládání fotek do jednotlivých dnů je ale opravdovou výhodou. Je to jako mobilní fotoalbum, do kterého můžete psát. A máme asi nejlepší věc, nežere to baterku!!! Tahle aplikace je jako takový bonus, který je spíš zpříjemněním, než nutností, nebo praktickou věcí. Může to být měsíční, nebo týdenní (můžete si v nastavení měnit) kalendář v mobilu, který je růžový. Toť vše.

Klady:
+Neseká se
+Snadná manipulace
+Popisování událostí
+Deník
+Přidávání fotek
+Kompatibilní s Homee Launcher
+Nežere baterku
+Týden i měsíc

Nechápu, na co si hrát na vílu kmotřičku,
tohle je aplikace, která je tak obyčejná, že jí nelze ani nic
vytknout, ani nic moc připsat!.
Zápory:
-Obyčejnost
-Pouze jeden styl
-Nepotřebné a asi to vymažu


Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!