pátek 5. června 2015

Osmisměrky Český

Osmisměrky Český - screenshot
Kámoška zrovna dělala postupky z hudebky a mě nenapadlo nic jinýho, než vytáhnout mobil a brouzdat po aplikacích, který jsem si stáhla už asi čtrnáct dní zpátky. Řekla jsem si, že prostě zapařím osmisměrky. No a proč vlastně tak ne, že?




Osmisměrky Český - screenshot
Když si chcete nahnat sebevědomí, nebo třeba chcete mít pocit, že jste udělali něco úžasného pro svou inteligenci, tak prostě vypněte Poa a stáhněte si tuhle aplikaci. Určitě si dokážu představit, že někdo rád luští křížovky (jako pix words), ale někdy je lepší změna. Navíc na téhle aplikaci snad ani nejde nic pokazit. Skládá se prostě z plochy zaplněné písmeny, kde stačí táhnout prstem, abyste vyznačili slovo, které jste pohledem našli. Slova jsou barevně rozlišena, aby se vám to nezamotalo do sebe. Na horní liště máte tlačítko s nápovědou, takže když už vám jedno slovo budu půl hodiny vrtat hlavou a pořád ho nemůžete najít, stačí stisknout tuhle žárovku a hned se vyznačí. V horní liště jsou taky slova, která máte vyhledat. je dostupných několik úrovní a taky možností. Můžete si vybrat např. ze zvířat, nebo i měst světa. Obtížnosti jsou dobře volené, ale šílená obtížnost vám zabere opravdu dlouho, díky neuvěřitelnému množství slov. Tak, když jsem vyjmenovala klady a možnosti aplikace, můžu se dostat k těm záporům. Dost mi na téhle appce vadí, že v horní liště se nezobrazují všechny slova. Je jich tam asi deset a pak pár teček. Prostě mi tam chybí. Potom mi vadí nepřesnost kliknutí. Dost by mě potěšilo, kdyby se písmena dala pro větší přesnost a viditelnost přibližovat. Takhle u šílené úrovně dost mhouřím oči. Poslední věc, kterou bych chtěl pokritizovat je to, že se v osmisměrce objevují slova, která tématicky zapadají a přesto je nemohu vyznačit, jelikož nejsou v zadání. Když už, tak to slovo tam mohli dát do zadání taky ne? Já vím, já vím. Myslíte si, že vše co se dá pokritizuju, ale víte proč kritizuju? Aby pak vynikla chvála na věcech, které si ji zaslouží...

Osmisměrky Český - screenshotKlady:
+Skvělé na logiku atd.
+Nenudíte se
+Návykové (ano, je to v kladech)
+Neseká se
+Možnost nápovědy
+Zdarma
+Úrovně

Zápory:
-Nezobrazují se všechny slova v nabídce
-Není možnost přiblížení
-U šílené obtížnosti špatná viditelnost
-Sem tam slovo, které není v nabídce
-Chtělo by to i dospělejší témata

Je to prostě průměrnost sama, kterou se člověk dnes nainstaluje a zítra smaže. Nic extra a po dvou hrách už nemáte chuť na víc.
Této appce dávám proto:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!