pondělí 22. června 2015

KAMI


Pokud máte opravdu hodně volného času, okamžitě vím, co vám doporučit. Kami je totiž hra, ve které jste schopni strávit hodiny, bohužel ale v tom špatném slova smyslu. Zatím je to totiž hra, která kromě sekání a občasného vypínání neumí skoro nic.


Všechno se zdá být na pohled dobré. dobré recenze, dobré obrázky k aplikace. Moc se mi líbí její myšlenka, ale aplikaci po této recenzi okamžitě mažu. Je špatně, že okamžitě co aplikaci zapnete, hned požaduje nainstalování GOOGLE HRY, potom se okamžitě objeví tzv. LOADING. Těchhle pár slov mě dokáže slušně řečeno naštvat. Po pár minutách nabíhání se konečně dočkáte nějaké té akce a máte k dispozici na výběr různé levely. Celý smysl hry je v podstatě něco jako rubikova kostka. Celá plocha musí mít úplně stejnou barvu. Smysl hry i design je opravdu krásný a především působivý, ale je to nedotažené do konce. Celá hra se brutálně seká a občas haluz! Hra se najednou vypne! K tomu se mi nelíbí nápovědy. Lepší by bylo, kdyby vymysleli nějaký jiný systém, jak napovědět. Další nedostatek je v tom, že můžete level zvládnout na několik úrovní, ale ty úrovně jsou dost divné. Podle mě by bylo daleko efektivnější, aby se udávaly medaile (zlatá, stříbrná a bronzová). Podle celkového bodového score podle medailí by se potom mohl zvažovat postup na další úroveň. Je to jen můj názor, ale tahle hra je nedotažená do konce a žere zbytečně moc energie na to, že zhruba půl hodiny najíždí, a pak se pořád seká.

Klady:
+Dobrý nápad
+Zabaví
+Design
+Zvýší IQ?

Zápory:
-To debilní Loading
-Seká se
-Nedotažené do konce
-Systém nápověd
-Vyžaduje instalaci Google Hry
-Sem tam se klidně vypne
Což je jedno z nejnižších hodnocení.
-Žere to až příliš!

Aplikaci především za její nevýhody dávám pouhých 25 %. Moje rada je rozhodně nestahovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!