úterý 16. června 2015

Homee Launcher


Cover artCocoppa mě opravdu zklamala, tak jsem hledala inspiraci jinde. Ani to nebylo tak těžké něco najít. Chvíle uběhla a já našla něco jako Cocoppu. Ne, to ne, něco o mnohem lepšího a vymakanějšího, než Cocoppu.
Homee launcher - cuter/kawaii - screenshot



Cute wallpaper★Galaxy - screenshot thumbnail
Cute wallpaper★Galaxy - screenshot thumbnailAplikace se mi celkově líbí. Je super, že nemusíte zdlouhavě najíždět na stránky a všechno jde úplně rychle a bez přemýšlení. O této aplikaci jsem se dozvěděla v podstatě díky kalendáři z předchozí recenze. Ten mě přesměroval na stáhnutí homee launcheru a ten mě zas přesměroval na tapety z google play, které si musíte stáhnout, aby to fungovalo. Design je opravdu fantastický. Navíc je opravdu hodně druhů tapet, které ozvláštní váš mobil jako nic. Motiv, který si stáhnete máte jako tapetu a dokonce i mou vytouženou domácí obrazovku. To mě dostalo. Ikony lze taky samozřejmě měnit + vám ještě aplikace pozmění pár ikon na ploše. Bum, super ne? Na plochu lze přidat i váš kalendář z colettu, o kterém jsem psala, takže je vaše plocha zcela kompletní. Ale co mi vadí, je přepínání na homee launcher. To je asi jediná špatná vlastnost spolu s poněkud vysokou spotřebou, která se ale dá přežít. Pohyblivé tapety berou daleko víc. Aplikaci mám stále v mobilu, což je celkem vzácné, jelikož většinou aplikace po dni mažu. Tuhle si ale ještě nějakou tu chvilku nechám. Dokud mě neomrzí....

Klady:
+Design
+Snadná manipulace
+Snadné stahování
+Neseká se
+Kompatibilní s kalendářem Coletto
+Má pozměněnou i domácí obrazovku
+Změna ikon

Zápory:
-Baterie
-Najíždění přes Launcher

Aplikaci rozhodně doporučuji, pokud vás zajímá, jakou tapetu momentálně mám, vidíte ji hned na obrázku vedle. appka si u mě za své prvotřídní služby vysloužila

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!