neděle 16. srpna 2015

Beyond the Lights


Nějaká ta romantika musí bejt ne? Tak jsem si já, oddaný fanoušek dystopií a všech trochu psychotickejch filmů stáhla pro změnu romantiku, která byla tak trochu nudná. Tak trochu hodně nudná. Když se nad tím zamyslím, stihla jsem v jejím průběhu dokonce dodělat obří květinu z papíru, takže nemůžu říct, že by mě to prudce zaujalo...

Nonin svět zcela zanikl ve chvíli,
kdy se její matka rozhodla z ní udělat hvězdu
Žánr: Drama
Doba trvání:116 minut
Natočeno v USA v r. 2014
(Orig. název Blackbird)
Nona je ale z jiného těsta, než si představuje její matka
V polovině filmu můžete pozorovat, že make up dokáže zázraky
Od romantického filmu, který má sice kolonku drama, jenže zas tak moc dramatu tam není, jsem očekávala víc romantiky. Většina scén je kdesi ve tmě a já skoro nic neviděla. Nechci znít jako rasista, ale autoři filmu si měli buď vybrat světlejší prostředí, nebo světlejší herce, protože jsem viděla tzv. kulový. Navíc by romanci mezi těma dvěma pozvedla nějaká ta pěkná destinace. Když opustíme tohle téma, zaměřím se na filmový obsah. Nápad byl opravdu dobrý, jen bych řekla, že bylo špatné podání filmu. Nemám ráda filmy, co se líně vlečou dějem a tenhle se vlekl jako želva s toyotou na zádech. Když se na obrazovce objeví film, měl by být tak dobrý na to, aby zabral vaši veškerou pozornost a nemohli jste se od něj odtrhnout. Já mezitím stihla udělat další DIY návod. Přitom si myslím, že film měl opravdu dobrý začátek, jen se poté navázalo špatně. Vidíte strhující scénu malé holčičky a vidíte špatný příklad matky - ta část byla poutavá. Vidíte co se z malé holčičky stalo a vidíte ji spáchat sebevraždu - super část. Vidíte nudné scény bez vtipu které jsou čímsi zvláštní a připadají vám, jakože do filmu nějak nesedí - špatný krok lidi. Od chvíle, kdy ji zachytil je všechno nějak divné a jediné co je na příběhu dobré, jsou Noniny změny ke kosáčkovi (svému pravému já). Ale občas mi ten film přišel rozporuplný, protože odváděl pozornost. Člověk nevěděl, jestli je hlavním tématem jejich láska, nebo ta přeměna Nony. Chvíli to bylo to a chvíli zase tamto. Film by měl jedno téma víc umístit do pozadí a vymyslet si jeden vlastní cíl, kterým se řídit. Například uvedu Divergenci - Čtyřka a Tris se milují, ale nejvíc se řeší to, že je chce někdo zabít. A takhle by to mělo být v lepší verzi tohoto filmu. Měla by se řešit víc proměna a vztah by byl buď překážkou, nebo její případnou oporou. Prostě si to nějak domyslete, některé věci nejde tak úplně vysvětlit. Herecké talenty nijak zvlášť obhajovat nebudu. Kaz, který si začal s Nony, byl slabý. Chtělo  by to herce s větším hereckým stínem, protože jsem ho tak trochu přehlížela, přesto, že byl hlavní postavou. Nony splnila svůj účel, byla taková, jak má být a svoji roli hrála bezvadně. Nejlepší herečka, která se ve filmu vyznamenala byla matka Nony. Ta přebila všechny ostatní herce v místnosti i v celém filmu. A právě takové silné herce by měli více obsazovat. Přichází konec recenze, takže došla řada i na konec filmu. Konec dopadl podle mého očekávání a nebylo na něm absolutně nic originálního, což mě velice zklamalo. Vemte si, kdyby každý film skončil podle vašeho očekávání. To by byla nuda a neměli byste o čem přemýšlet. Dobrý film, nebo knížka vás donutí přemýšlet o daném tématu minimálně hodinku. Mě byl film po skončení úplně šumák a písnička na závěr také nic originálního. Tento film byl důkazem podprůměru až občasného průměru. 

Shrnutí v jedné větě:
Film má dobrý příběh, bohužel byl špatně rozveden a tak se z působivého začátku velmi rychle stává nudná záležitost.
Bejt těma dvěma, tak se moc nesměju,
protože tohle je hodnocení filmu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!