sobota 22. srpna 2015

DIY Plátno s obří paper flower


Když jsem nedávno kupovala plátno, na které jsem pracně temperama malovala barevné spektrum, výsledek se mi ani trochu nelíbil. V tom článku mi NEVĚŘTE. Ale na netu jsem našla super obrázek jedné z těch největších papírových kytek. Tak jsem se na... a koupila si v Kiku (ano, zase Kik) nový plátno. Pak jsem ještě skočila do Koh-i- nooru a koupila si akrylovou barvu. No, už aspoň vím, že pokud chci udělat něco hezkýho, na šetření nemám prostor.



Potřebovala jsem:
1. Plátno - velké (Kik - 79 Kč)
2. Akrylová barva tyrkysová (Koh-i-noor 41 Kč)
3. Pořádný štětec na malování
4. Tenký štětec na malování
5. Barevné papíry
6. Herkules či lepidlo s podobným efektem
7. Obři vytisknutá písmena (doporučuji silná)
8. Návod na Květinu z papíru ( ZDE




3 komentáře:

  1. prosím tě, jaké rozměry má to plátno? díky

    OdpovědětVymazat
  2. prosím tě, jaké rozměry má to plátno? díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promiň, že píšu tak pozdě, ale to už asi nezjistím. Je to největší možné co najdeš v kiku. Pro mě byla taky dost rozhodující cena plátna, takže jsem nesháněla jinde :D

      Vymazat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!