pondělí 31. srpna 2015

Co s láskou


Žánr: Romantický/Drama
Doby trvání: 117 minut
Natočeno v USA v roce 2014
Orig. název The Best of Me

Anotace
V roce 19984 byli Amanda a Dawson spolužáci na střední škole. Pocházeli z odlišných sociálních poměrů, navzdory tomu mezi nimi vznikla přímo osudová láska. Měšťácká společnost jim ji nedopřála. Zklamaná Amanda odešla studovat na vysokou školu a Dawsona po tragické autonehodě zavřeli do vězení. Neviděli se celé čtvrtstoletí, dokud se nesetkali na pohřbu společného přítele Tucka, který jim poskytl útočiště v době, kdy museli svou lásku tajit. Ani jeden z nich nežil život, jaký si vysnil... a ani jeden z nich nezapomněl na první lásku, která je navždy změnila. Všechny krásné i bolestivé vzpomínky najednou ožijí a bývalí milenci mají před sebou společný víkend. Příležitost změnit dosavadní život je na dosah ruky, ale... je to ještě možné? Je možné přepsat minulost? A je láska opravdu to nejcennější, co může člověk darovat?



Nezajímá mě to, že tenhle autor, či producent, nebo dokonce režisér něco slavného vytvořili. Ty filmy před touhle nudnou a bezduchou katastrofou byly pravděpodobně dobré. Ale já budu hodnotit tenhle film. A ten rozhodně dobrý nebyl.

Říkám rovnou, že jsem si v klidu při tomhle filmu háčkovala. Nachystala jsem si akrylovou vlnu a jela. Začátek byl celkem neuspokojivý. Romantické filmy jsou proslulé takovou tou scénou, kdy to všechno začne nějak zapadávat do sebe. Tady vidíte jen velkou vlezdoprdelku, která ani nevěděla, jestli ji zakřiknutý kluk chce a tak do něj v jednom kuse ryla. Pořád v hlavě slyším její hlas "Chci jenom na rande, chci toho zase tak moc?". Tady to nevypadalo na lásku na první pohled. Tady to vypadalo, jako by žena zachraňovala manželství, Jestli se takhle zve na rande, tak to je fakt technika k nezaplacení. Za normálních okolností by kluk holku poslal víte kam.


To jako nejde nic originálního vymyslet?
Ano jde, šoupneme tam citát!
Takže jsem okomentovala jednu ctižádostivou slečnu, ale tenhle film měl daleko více problémů, co se týká postav. Nemluvím teď o hlavním hrdinovi, který byl opravdu až moc slabý a hlavně se nepodobal svému já za 21 let. Teď mluvím o rodině plachého kluka, To jako vážně. Máme tu otce který je něco mezi drogovým dealerem, pasákem a prostým zločincem. Celá ta věc je na hlavu. Kluk v 17ti, nebo 18ti, letech musí říkat otci "pane" a dělat nějakou tu špinavou práci. K tomu považuje své dva bratry, kteří to dělají s radostí za absolutní cizince. Vše je postavené na šišku. Všechny ty egoistické řeči, drsné pohledy a ležérní zločinecké úkony vám nežeru. Když má být na scéně záporák, musí být vážný. Tohle bylo jak do pohádky pro děti. Vrátím se k těm postavám a pokritizuju dabing té partičky přátel plachého kluka. OMG, zdálo se mi to, nebo by se měl daber toho kluka (ten co byl vždycky pár slov napřed) prohodit s daberkou holky (ten medvědí hlas mi trochu připomněl Brettany z "S láskou Rosie". Jediná postava, které se nedá skoro nic vytknout byl Tuck.

Film provázely samé ohranosti, jako hvězdy a tanec.
Romantické příběhy by měli trhat srdce, tohle byl prostě chabý nápad, nic víc za tím nevidím. Chabý začátek, chabý děj a scény úplně o ničem. Nejvíc mě srala ta scéna, kdy se herečka chytla herce za ruku a položila se na hladinu. Vláčel ji po jezeře a nebylo na tom nic romantického ani pěkného. Celý záběr byl pouze o tom, aby se muži pokochali tím, jak téhle čtyřicátnici pod trikem prosvítají prsa. Spokojení?

Konec by se dal přirovnat k apokalypse, protože asi tak jsem to cítila. Čekejte srdceryvnou záležitost, nad kterou by možná jiní plakali. Mě přišel víc k pláči konec Bambi 2. Naprosto děsný film, který nemá nic k nabídnutí. Takhle bych to fiasko popsala.

Shrnutí v jedné větě:
Romantika byla efektní jak schody ve výtahu a radši bych z těch schodů spadla, než se dál dívala.






Hodnocení

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!