neděle 31. května 2015

Icon and wallpaper CocoPPa


Hledala jsem v googlle play nějaký ty tapety a v nejstahovanějších aplikacích jsem něco našla, mělo to nic moc český ohlasy, ale líbil se mi design, který jsem viděla na obrázcích k popisu. Tak jsem si tu appku stáhla.



Na tuhle aplikaci stačí říct dvě slova: Nic moc! První dojmy byly hrozný. Ze začátku se aplikace vůbec nechtěla načíst. Ta její rychlost je fakt na nic, jelikož bych si za ten čas, který se načítala stihla nalakovat všechny nehty. I když potom vyberete jednotlivé tapety atd. nabíhá to furt stejnou rychlostí. Když opustíme tento zádrhel, musím poukázat na to, že to po po mně chce pořád nějaký hesla na účet google, či jiný účet, přes který se přihlásíte. Opravdu, přihlašování podle mě ani není nutný, snad jen pro ty, kteří chtějí vytvořit nějakou tapetu ne? Další problém byl, že mi tapety nejdou stáhnout do mobilu. Kolonky podobného typu "Vyskytla se chyba" opravdu nesnáším a v téhle appce jich bylo plno. Poté mě bezkonkurenčně serou okna "Ztráta spojení". A to se mi stává pořád, prostě mobil vyjede z aplikace a můžeš jet nanovo. Aplikace navíc odebírá hrozně moc šťávy a vyžaduje připojení k internetu (což vám už asi došlo, když se musíte přihlásit). Ale abych jen nekritizovala, má aplikace i hezké stránky. Tou jsou nádherné tapety, které můžete přes aplikaci vyzkoušet (jde si dát tapetu, ale nejde ji stáhnout, záhada že?). Ty poté můžete i hodnotit. Ale aby se tahle aplikace trochu lišila, přidali tam i ikony jiných aplikací, které jsou pozměněně tak, aby tvořily s tapetou nádhernou podívanou. Trochu mě mrzí, že vylepšené aplikace se přidají na plochu, ale v nabídce telefonu zůstávají pořád stejné, takže můžete vylepšovat jen plochu a Home ne. Takže jsou pro mě ikony celkem na nic, protože plochu mám ráda prázdnou.

Klady
+Pěkné tapety
+Pěkné Ikony
+Hodnocení tapet a ikon

Zápory
-Žere jak svině
-Pomalu nabíhá
-Přihlašování
-Nejde stahování
-Připojení k wifi
-Sem tam chcípne

-Žádná změna s nabídkou aplikací (kromě plochy)
-Sem tam nevyhovuje formát tapety

Tuto aplikaci si nechávám jen díky tapetám, který jsou fakt krásný, ale stejně je budu měnit asi jednou za půl roku, takže jí dávám:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!