úterý 26. května 2015

Test barvy na sklo se třpystkami na nehty


Už asi vím, co vás napadlo. Ne, vlastně nevím, prostě jsem to jen chtěla říct. Já jsem vlastně takový kutil na baterky, ale tohle ještě není opravdovské zkoušení návodů, které jsem slíbila. Tohle je tzv. rozehřívání, abych vám ukázala, že ze všeho, co můžete doma najít, může vzniknout něco lepšího...


Ve škole jsme měli zrovna focení a já doma potom našla jen takovej nic moc rámeček, kterej si toho už asi dost prožil. A potom jsem si řekla, že ho vylepším. Dřív jsem prostě rámeček potřela lepidlem (herkules) a potom ho posypala směsí korálků. Ale teď mi nedávno došlo. Prohrabala jsem všechny skříně a jediný experiment, na který jsem přišla byla barva na sklo. Korálky se mi nové už nechtěly kupovat a staré by se mi do pokoje moc nehodily, tak jsem vzala jen z části použitý posyp na nehty od Avonu. Kosmeticky ho vůbec nedoporučuju. Když jsem ho totiž kdysy nechala zaschnout na nehtech, nevydržel ani do konce dne. Hrozně rychle se totiž drolí. Zato na rámeček seděl perfektně. Dosavadní fotka v něm je mého dětství a drží místo fotky z dnešního focení, která ji nahradí :D
Před

Po

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!