sobota 30. května 2015

Kabelka pošitá korálky


V obchodě jsem viděla takovou nezajímavou a nudnou kabelku. Byla nic moc, ale měla celkem tenký předek a pak mě to napadlo. Vdechnu jí život pomocí jehly, niti a krabičky rokajlů.

Šlo to lehce. komu se zdá lepší silonová nit, tak to může zkusit s ní, já to dělala s normální na šití, jelikož jsem silonovou v té době ještě nepoužívala. Každý asi umí šít, takže to nebudu nějak moc vysvětlovat. Jen vám doporučuji, pokud budete chtít plný vzor, tak se snažte korálky co nejvíce natěsnat na sebe. Vzory můžete bez problémů najít na Google play a potom jen obkreslit tužkou na látku či kůži. Jen pozor, ať si neukousnete moc velké sousto, které nezvládnete. Být vámi, radši bych pro začátek zvolila něco jednoduššího. Nejdřív, než kabelku budete vůbec kupovat, podívejte se, jestli bude možné ji vůbec propíchnout jehlou na rokajly, jestli ne, tak zvolte jinou, nebo se na to vykašlete. Doporučuji také koupit kousek nažehlovací látky, kterou nažehlíte z druhé strany kabelky, aby se případná zbylá vlákna nití nezachytávala o věci v kabelce a zipy. Tady máte ještě pár obrázků, aby se vám rozproudila kreativita.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!