pátek 29. května 2015

Hádej film a znak

Znáte ty nudné dny, když umíráte touhou něco dělat, ale venku prší a všichni vaši kamarádi mají něco hrozně důležitého na práci? Já je nesnáším, tak jsem si stáhla appku, u které se na chvíli odreaguju.
Cover art


Tahle aplikace ve mně pomalu vyvíjí závislost. Stáhla jsem si ji teprve před třemi dny a když prostě na něco čekám, tak zapnu mobil a hraju. Je to něco na způsob logo quiz, jen prostě vyplňuješ různé postavy z filmů, nebo názvy filmů. Jsou to většinou opravdu známé filmy (v ojedinělých případech seriály), na které je občas těžké si vzpomenout. Každopádně je podle mě možné si stáhnout i pomocnou aplikaci s odpověďmi, nebo se podívat na net. K této jednoduché aplikaci mám jen dvě výtky. Štve mě ta angličtina. V angličtině se totiž hromada postav jmenuje úplně jinak, než v češtině. Potom mě celkem mate, že některé postavy se tam objevují vícekrát a to zvláště ty z Harryho Pottera. Jinak mám ještě menší nedostatek a to, že některé názvy by mohly být kratší pro snadnější uhádnutí. Toť vše. 

Klady
+Celkem dobré obrázky k popisu
+Podporuje přemýšlení
+Když vás u toho uvidí kamarádi, nevypadáte jako mimino, co hraje nějako dětskou hru
+Možnost nalezení odpovědí, pokud se zaseknete
+Dobrá appka na nudu

Zápory
-Anglické názvy
-Opakování postav
-Dala bych tam více seriálů
-Někdy moc dlouhé názvy

Tato aplikace má opravdu vydřených
Není prostě ničím originální, tak co mám dělat? Ale ani to vám nemůže bránit v tom, abyste ji aspoň zkusili!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!