středa 20. května 2015

Daily Workouts


 



Před dvěma týdny jsem si řekla, že mi mé workouty nepřipadají tak skvělý, jako na začátku. A tak jsem si řekla, že je čas na změnu a hledala jsem aplikaci, která by mi to moje každodenní cvičení zpestřila.

Aplikace Daily Workouts je snadno manipulovatelná. Nemusíte se stresovat, že byste nějakou tu partii při cvičení propásli, protože ke každé části těla je workout zvlášť. Stačí si jen vybrat dané políčko, na které máte dnes náladu a zadat čas, který jste ochotni úseku věnovat. Cvičení je intenzivní a bez přestávek a to se mi právě líbí. Aplikace je dostupná na Google Play a je zdarma. Ovšem jen některé bloky, ale jestli se vám aplikace opravdu zalíbí, můžete si klidně další části dokoupit. Workoutů je na výběr málo, asi jeden, nebo dva z jednoho zaměření. Ale rozmanitost cviků je velká a můžete vybírat ze cvičení na břicho, na nohy, na ruce, na zadek, strečingu, pilates, kettlebellu, cvičení na míči, nebo kardia. Program je v angličtině a nelze jej převést do češtiny. Časové úseky v nabídce jsou 5,8 a 10 minut. Když si k němu pustíte na youtube nějakou tu dynamickou hudbu, jen vám to dodá energii.
Přeji pěkné cvičení!!!!

Výhody
+Zdarma
+Možnost puštění hudby
+Výběr délky času
+Snadné ovládání
+ Výběr jednotlivých partií
+Žádné nepochopitelné cviky

Nevýhody
-Angličtina
-Málo úseků zdarma
-Drahé dokupování


Této aplikaci dávám:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!