úterý 19. května 2015

Run Keeper




Ahojte, jednou jsem si tak vyrazila s kámoškou na brusle a pak jsem zjistila, že vlastně ani nevím, kolik jsem toho najezdila. A tak jsem začala hledat. Hledala jsem na svým mobilu ZTE (já vím, nic moc, ale hlavně, že má android) a pak jsem našla přesně to, co jsem hledala.


Run Keeper je zdarma stažitelná aplikace, která se opravdu vyplatí. Stačí si na svém mobilu zapnout pouhým stisknutím GPS (neplatí se) a potom najet do aplikace. Appka má na výběr z mnoha aktivit, kterými můžete trávit svůj čas. Např. bruslení, běhání, chůze a jízda na kole. Jediný problém je asi to, že vaši trasu zaznamenává v mílích. Ale pokud jste nadšený sportovec, můžete si klidně své výkony zapisovat do kalendáře, nebo diáře a sledovat postupné zlepšení a popřípadě si najít stránku s převody na kilometry. Run Keeper taky měří kalorie spálené za celý čas, kdy je puštěný. Dalším problémem je, že nejde přeložit do češtiny (mě to problém nedělá, ale některým možná ano). Pokud dobře vím, tak jde zaznamenat do jakéhosi plánu svůj úspěch, ale já to nedělám, zkuste to vy a podělte se jak na to v komentech. Já osobně tuhle appku doporučuju.

Výhody:
+Zdarma
+Výběr mnoha aktivit
+Měřené kalorie
+Možnost zaznamenání výsledku
+Za chvíli stažený

Nevýhody:
-Pouze Anglicky
-Převody na míle
-Trošku složitější zaznamenávání a práce s ním


Téhle aplikaci dávám:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!