pondělí 18. května 2015

Zkus si to - Začínáme

Ahoj, jsem Looola a ráda bych vám představila můj blog. Nejsem moc na dlouhé rozepisování a proto budou mé články stručné, výstižné a pokud možno bez pravopisných chyb.


Jako první zde zavedu čtyři počáteční rubriky. S těmi budu začínat, ale budu se snažit jejich počet zvyšovat.
1. Rubrika "Zkus si udělat" - V téhle rubrice budu publikovat své verze návodů, které najdu na netu. Budu zveřejňovat jak chválu na návody které "kupodivu" vyšly, tak budu i hejtovat návody, které lituju, že jsem zkusila. Ke každému návodu se budu snažit mrsknout nějakou tu vychytávku.
2. Rubrika "Zkus si stáhnout - Půjde převážně o vychytaný aplikace, o kterých jsem donedávna nevěděla a které se staly součástí mé každodenní rutiny. Převážně budu zveřejňovat ty zdarma a snadno ke stáhnutí z Google Play.
3. Rubrika "Zkus si přečíst - Nebudou to tak úplně recenze, ale jen popisky a osobní názory, nic dlouhého, co byste neměli do minutky přečtené.
4. Rubrika "Zkus si najít" - To je obsah mého blogu.

Tak se na vás těším u prvního článku :D
Looola J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!