středa 27. května 2015

Sociální síť




Z IKT jsem dostala za úkol referát na Marka Zuckerberga (vytvořil facebook) a tak jsem si procházela všechny možné stránky, které by mi mohly trochu pomoct. Našla jsem úžasný film, u kterého budete mrkat na drát...


Celý příběh se odehrává na univerzitě Harvard, kde studuje jeden programátor s hodně proříznutou pusou. Jeho jméno je Mark Zuckerberga a tenhle příběh je podle skutečné události. Mark je dost neoblíbený a jedinou jeho posedlostí je dostat se do elitního klubu, do kterého se dostane asi jeho jediný kamarád. Zčásti kvůli této posedlosti založí facebook, aby si ho všimli. Postupně přichází o všechny lidi, kteří jsou mu drazí a začínají se k němu somrovat ti, kteří stojí jen o jeho peníze a slávu. Celý příběh mě absolutně dostal. Moc se mi líbil i když byl spíše životopisný. Už z pohledu na to slovo "životopisný" se většinou na tyhle filmy nezaměřuju, ale tenhle si mou pozornost opravdu zasloužil. Jediné, co mi tam trochu vadilo, bylo, že některé pasáže se opravdu vlekly a mnohdy jsem nevěděla, o čem se mluví. Ale líbilo se mi přepínání obrazu mezi současností a minulostí. Jinak herecké obsazení bylo super, všechny postavy se na svou roli hodily a hudba byla taky celkem dobrá. Možná bych tam dala trochu víc světlých scén, jelikož skoro celé to bylo v místnosti.

Klady:
+Výborní herci
+Prostředí
+Napětí
+Vím o něco víc
+Kvalita

Zápory:
-Sem tam o ničem
-Málo světla

Můj celkový názor je, že film se hodí pro ty, co nehledají akci, ale přemýšlivé typy by si ho rozhodně měli pusti. Za všeobecnou kvalitu filmu mu dávám:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda za každý komentář, který mi pomůže ke zlepšení. Mám ale radši souhlasné komentáře a ty, které mi něco dají. Třeba se potom budu na předmět článku dívat jinak?!